ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ που εκανε το ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΡΕΝΕ για τη ΠΡΟΛΗΨΗ και ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΙΟΥ COVID-19

 

Στη Προσπαθεια μας να αντιμετωπισουμε τη διαδοση της ασθενειας COVID-19 και να διασφαλισουμε την υγεια των πελατων και του προσωπικου μας προχωρησαμε στις ακολουθες αλλαγες της πολιτικης μας , συμφωνα με τις οδηγιες του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

> απαγορευσαμε την εισοδο σε οποιονδηποτε μη εχων εργασια , πχ επισκεπτων, προς τους εσωτερικους χωρους του ξενοδοχειου περα απο τη ρεσεψιον . Δεν επιτρεπεται η παραμονη φιλων Η επισκεπτων στο χωρο των δωματιων.

>Ζητησαμε στους συνεργατες και προμηθευτες μας να γινεται η παραδοση των εμπορευματων μονο με χρηση μασκας και φορωντας γαντια μεχρι τους συγκεκριμενους εξωτερικους χωρους που θα υποδεικνυονται απο το προσωπικο

> Στην αναχωρηση / αφιξη προσαρμοσαμε το πρωτοκολλο καθαριοτητας συμφωνα με τις νεες οδηγιες του ΕΟΔΥ και χρησιμοποιουμε οχι απλα καθαριστικα αλλα καθαριστικα -απολυμαντικα με εγκριση ΕΟΦ . Το δωματιο καθαριζεται με ενα απο τα παρακατω πρωτοκολλα

Α) αναλυτικος καθαρισμος αναχωρησης χρησιμοποιωντας καθαριστικα -απολυμαντικα με εγκριση ΕΟΦ (πχ Septoforte 30 , Septoforte Air Spay ) , και αναμονη 24 ωρων

Β) σχολαστικος καθαρισμος αναχωρησης χρησιμοποιωντας καθαριστικα -απολυμαντικα με εγκριση ΕΟΦ (πχ Septoforte 30 , Septoforte Air Spay ) και επιπροσθετα απολυμανση με ατμοκαθαριστη στις επιμαχες επιφανειες

Τοποθετησαμε σημανση και πινακιδες ενημερωσης σε διαφορους κοινοχρηστους χωρους του ξενοδοχειου προσπαθωντας να κρατησουμε ενεργη την επαγρυπνυση των πελατων και προσωπικου μας πχ

_για συστηματικη τηρηση των μετρων προσωπικης υγιεινης

_συσταση να πλενουν συχνα και για περισσοτερο απο 20 “ τα χερια τους με σαπουνι

_συσταση να φορουν μασκα οταν βρισκονται σε κλειστο χωρο με μεγαλη συγκεντρωση ατομων αλλα και σε ανοιχτο χωρο .

_να φορουν γαντια κατα το δυνατον οταν αγγιζουν αντικειμενα σε κοινοχρηστους χωρους του ξενοδοχειου

_ να απολυμαινουν συστηματικα τα χερια τους οταν αγγιζουν επιφανειες σε κοινοχρηστους χωρους ακομα και αν φορουσαν γαντια και για αυτο το λογο εχουμε τοποθετησει σε 10 κεντρικα σημεια αντισηπτικα επιτραπεζια τζελ

_ να διατηρουν τις αποστασεις μεγαλυτερες των 2 μετρων απο αλλους πελατες οταν βρισκονται στο υπαιθριο εξωτερικο καθιστικο χωρο Η στη πλατεια της πισινας

_να μην μετακινουν τις ξαπλωστρες γυρω απο την πισινα για να μη καταργηθουν οι αποστασεις των 2 μετρων αναμεσα σε παρεες

_ να χρησιμοποιουν τον αγκωνα αν χρειαστει να βηξουν Η φτερνιστουν και να αποφευγουν να αγγιζουν το προσωπο τους

_ να τραβανε το καζανακι με κλειστο το καπακι της λεκανης για μειωσει πιθανοτητας διαδοσης της μολυνσης μεσω αερολυμματος

>Αλλαξαμε τη πολιτικη σερβιρισματος για να μη αγγιζονται κοινοχρηστα αντικειμενα . Kατα τη διαρκεια του πρωινου μπουφε χρησιμοποιουν γαντια μιας χρησης και αντισηπτικο πριν και μετα το σερβιρισμα. Ζηταμε την κατανοηση και υπομονη των πελατων μας

>Στο βαθμο που ειναι δυνατο, συνιστουμε να χρησιμοποειται η τουαλετα του δωματιου του εκαστοτε αντι για τις κοινοχρηστες.

>Υπενθυμιζουμε την υποχρεωση του πελατη να κανει μπανιο με σαπουνι και σαμπουαν πριν και μετα τη χρηση της πισινας, τα οποια και παρεχουμε στα κοινοχρηστα WC της πισινας , αλλα εξακολουθουμε να προτεινουμε να προτιμηθει η ιδωτικη τουαλετα του δωματιου αντι του κοινοχρηστου , εφοσον τα δωματια βρισκονται εγγυτατα , σε αποσταση μολις μερικων μετρων απο το χωρο της πισινας.

>Αλλαξαμε τη διαρρυθμιση του χωρου αφαιρωντας επιπλα και τραπεζια για να δημιουργησουμε μεγαλυτερες αποστασεις μεγαλυτερες των 2 μετρων

>Δεν επιτρεπεται να καθησουν σε ενα τραπεζι φαγητου περισσοτερα απο 6 ατομα

> Δεν επιτρεπεται να μπαινουν μεσα στη πισινα περισσοτερα απο 18 ατομα συμφωνα ( 1 ατομο ανα 5τμ )

>Αφαιρεσαμε τη αυτοματη διακοπη της λειτουργειας του κλιματιστικου οταν ανοιγουν οι πορτες Η τα παραθυρα ωστε να μπορει ο χωρος να εξαεριζεται κατα τη διαρκεια λειτουργειας του κλιματιστικου

>κανουμε συστηματικη απολυμανση ολων των σημειων που αγγιζονται απο πελατες σε κοινοχρηστους χωρους , οπως πομολα , επιφανειες τραπεζιων με αντισηπτικο καταλληλο για χωρους επεξεργασιας τροφιμων Destral Active

>Κατα τη διαρκεια εσωτερικου σεμιναριου , σε συνεχεια της προσληψης του προσωπικου δωσαμε αναλυτικες οδηγιες για τη τηρηση ολων των κανονων προσωπικης υγιεινης , για το τροπο εισοδου στα δωματια των πελατων , για τα καθαριστικα που χρησιμοποιουνται , για το τροπο προσεγγισης των πελατων ( οχι χειραψιες και εναγγαλιασμοι ), για τις αλλαγες στα πρωτολλα καθαριοτητας δωματιου και κοινοχρηστων χωρων , για τη διαδικασια απολυμανσης δωματιου οπου διεμενε βεβαιωμενο κρουσμα και για το τροπο μεταφορας , διαλογης και πλυσης του ιματισμου .Τελος ζητηθηκε το προσωπικο να κανει καθημερινη θερμομετρηση και εβδομαδιαια self test πριν ερθει στο χωρο εργασιας και να μας ενημερωνει αμεσα σε περιπτωση που αναπτυξει συμπτωματα σχετικα με την ιωση COVID-19 και να παραμεινει σε καραντινα στο σπιτι του .

> Δημιουργησαμε εντυπα ενημερωσης που τοποθετηκαν σε κεντρικα και εμφανη σημεια κοντα στη ρεσεψιον για τη παροχη χρησιμων πληροφοριων οπως πχ τηλεφωνα ιατρειων , φαρμακειων , ταξι , κτλ

> Για να αποφυγουμε το συγχρωτισμο σε εσωτερικους χωρους , δημιουργησαμε μια ρεσεψιον σε εξωτερικο χωρο , οπου ο πλεταης μπορει να κανει το τσεκ ιν.

> Συνιστουμε στο πελατη να προχωρησει στο τσεκ ιν με ηλεκτρονικο τροπο . Μπορει να το κανει απο την εφαρμογη που υπαρχει στην ιστοσελιδα του ξενοδοχειου μας απ' ευθειας απο το κινητο του

> Ενημερωνουμε το πελατη οτι ζητουμε τη συναινεση του κατα τη διαρκεια του τσεκ ιν για διακρατηση των προσωπικων δεδομενων του ( ονομα , εθνικοτητα , τηλεφωνο , διευθυνση κατοικιας , ηλεκτονικο ταχυδρομειο ) και χρηση αυτων προς τον ΕΟΔΥ σε περιπτωση που απαιτηθει .

> Προσαρμοσαμε τις ωρες του check-out που ειναι πλεον 11:00 και check-in που γινεται 15:00 , για να υπαρχει ιανος χρονος για απολυμανση και εξαερισμος του δωματιου . Βεβαιως , οταν και εφοσον ειναι δυνατον , θα συνεχισουμε με ευελιξια να εξυπηρετουμε τον πελατη μας νωριτερα , βαζοντας ομως πρωτιστα την ασφαλεια και την υγεια του .

> Ζηταμε σε ολους τους πελατες μας να μας ενημερωσουν αμεσα αν παρουσιασουν συμπτωματα σχετικα με τον COVID-19

> Δημιουργησαμε ενα ANTI-COVID19 σταθμο , κοντα στη ρεσεψιον, οπου υπαρχουν υλικα μιας χρησης και τα οποια μπορουν να προμηθευτουν οι πελατες μας .

> Απολυμαινουμε τους καταλογους του μπαρ μετα απο καθε χρηση

> Απολυμαινουμε τις ξαπλωστρες και τα τραπεζακια της πισινας μετα τη χρηση απο τους πελατες

> Απολυμαινουμε τα κλειδια και τη καρτα ρευματος μετα απο καθε αναχωρηση

> Τοποθετουμε τα τηλεκοντρολ του δωματιου μεσα σε ναυλον μιας χρησεως για αλλαγη μετα απο καθε check-out

>Το προσωπικο καθαριοτητας δε μπαινει καθημερινα στο δωματιο των πελατων μετα το check-in . Μπαινει αναμεσα στις 10:00 και στις 13:00 , Δευτερα με Σαββατο μετα απο αιτημα του πελατη στη ρεσεψιον την προηγουμενη ημερα